دوشنبه ٢٨ آبان ١٣٩٧
صفحه اصلي > اخبار 
 
 


  چاپ        ارسال به دوست

ترك سيگار،
بعد از ترک سیگار احساسات مبهی خواهید داشت

بعد از ترک سیگار ماراتن اصلی شما آغاز می شود

بعد از ترک سیگار احساسات مبهی خواهید داشت. از یک سو دلبستگی به دخانیات هنوز در بدن شما وجود دارد و از سوی دیگر آماده ورود به یک زندگی سالمید و این یعنی بعد از ترک سیگار وارد یک ماراتن نفسگیر می شوید.  بسیاری از افرادی که بعد از ترک سیگار مجددا به سمت آن گرایش دارند، نکات مهی را نادیده گرفته اند. نکاتی که در ادامه به آنها می پردازیم:

گوجه فرنگی بخورید

گوجه فرنگی سرشار از فلانوئید و آنتی اکسیدان هایی است که مثل یک محرک قوی از بدن فرد سیگاری در برابر آسیب های ترک سیگار محافظت می کند.

ورزش کنید

قرار نیست بعد از ترک سیگار تبدیل به یک ورزشکار حرفه ای و استقامتی شوید، اما همین که نرمش های روزانه و پیاده روی را در برنامه خودد بگنجانید به فرایند ترک سیگار خود کمک بزرگی کرده اید.

خوابتان را تنظیم کنید

پرخوابی و کم خوابی از شایع ترین مشکلات بعد از ترک سیگار است. سعی کنید با خواب مناسب و استاندارد بدن خود را به ترک سیگار عادت دهید.

کیوی بخورید

شاید برایتان جالب باشد بدانید که کیوی نه تنها برای سیگاری ها بلکه برای افردی که اخیرا اقدام به ترک سیگار کرده اند مفید است. این میوه سرشار از خاصیت است و با ویتامین هایی مثل ویتامین سی به جنگ سستی و خماری بدن می رود.

منبع: پايگاه خبري انتخاب   کد خبر: ۴۳۷۹۵۸

 


١١:٥٧ - شنبه ١٢ آبان ١٣٩٧    /    عدد : ٦٩٧٢٦    /    تعداد نمایش : ٤٠



خروج




   لينك‌هاي مرتبط 

who.int fctc.org tobaccocontrol.bmj.com

 لينك‌هاي مرتبط

sbmu.ac.ir nritld.sbmu.ac.ir

  تماس با ما

تلفن گوياي ترك سيگار شبانه روزي: 51-27122050-021

 مشاوره تلفني ترك سيگار:

021-26109508

آدرس پست الكترونيكي: TobaccoControlJournal@sbmu.ac.ir

Follow Us On:

Copyright © 2013 TPCRC.SBMU.AC.IR
Powered By:NRITLD IT Depatment